Netgear

För ett tag sen fick jag en cool kommentar av good looking grabb nu har tydligen den snygga grabben bytt kön till nancy och blivit lesbisk. Aja, ge mig mer karaktärer.

Nu jag och Lenne nyss kirrat trådlöst nätverk här hemma. MIN dator snappade upp det snabbare än Lennes. Fan vad bra! Det var en kille inne på expert nr 2 som försökte smutskasta vår  routeur och få oss att köpa en för typ 800. Jävlar vad vi var tvugna  att ha just DEN för om vi var två och typ satt på youtube så var  den andra ett mååste!

Idag ska jag få klippa en ung herre här hemma,  första gången på honom med min nya fräna sax.

Förresten så har Gassan Haddad ringt mig och  min mor och pratat om operation, denna gång talade han i klarspråk, Gassan sa att det blir av när jag fyllt 18.

För det här duger ju inte!




:*



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!