öppet hus

Då sitter man här hemma en lördagförmiddag. Precis sjukanmält mig till Kjell för öppet hus, synd tycker jag.
Jag storasyster Zabina ska på ett annat viktigt öppet hus när som helst, Felicias!
Där ska vi kolla uppträdande, fika och kolla(?)

Kollade nyss på tvaftonbladet och fick se johans TÖNTIGASTE inte lyckligaste fan. "Azzåå Johan betyder mest, allt azzå han betyder mer än min familj och allt" ÅÅÅÅH det kokar i mig när jag ser henne, hon är fan 13 år.........

Nu ska jag gå och måla naglarna röda, klä mig i rött och äta kaviarmacka innan avgång mot hennes skola.



Postat av: L O O

Tjo! Vad ska du hitta på idag då?

2008-11-29 @ 12:22:11
URL: http://loem.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!