pengar

Hade en kanoners fredag, jag har massa kuligheter att skriva om men det blir så förbannat långt jämt när jag skriver.
Jag lämnade min dator i Norrköping och jag orkar inte lägga in bilder här, inte just nu...... . ..
Jag kan sammanfatta fredagen med:

Största matteprovet
Shopping med Vickan
Sjukt bra sex
Två shottar på olympos
Wii
VinochÖl
kiss på bil
Pinsamt bra sex igen.

Jag är nu luspank och behöver klippa lite folk så jag kan tjäna lite pengar, vill ni hjälpa mig eller?
Jag ska ju förfan köpa julklappar, åka utomlands, köpa present och LEVA!?!?
jag behöver ett jobb och ett samvete


Förresten träffade jag världens sötaste gamla klasskompis på bussen till Vingåker.
Klart han försökte fälla mig för att få uppmärksamhet. ooold school! Jag tror jag ska våldgästa hans mario cart i morgon och klippa honom. Han hade tydligen ett väldigt hemligt godis och film möte med nån. några? här i Vingåker. Lycka till Max!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!