phonaaa

Mobiltelefonen skulle nog kunna vara världens bästa uppfinning.
Jag vill inte ens veta hur en dag utan min mobil skulle se ut. Skräckskräck.

Undrar vilka/vem som läser mina inlägg från augusti. hmmmm... Passa på och läsa hur kul jag hade med sminkredskapet när du ändå är igång


Postat av: Regina

En dag utan mobilen hade inte gått så bra:P

2008-11-18 @ 16:33:34
URL: http://reginakm.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet att du syftar på vårt telefonsex i morse men jag är inte redo att hela världen ska få reda på att det är du och jag. puss och snusk

2008-11-18 @ 18:44:54
Postat av: Anonym

kanske ska skriva mitt namn också , VICTORIA REBECKA ANDERSSON ! puss :D

2008-11-18 @ 18:46:12

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!