Sid

Vi är lite mer vuxna nu än andra, så är det bara.
Det plingade på dörren och min vovve Bimba voffade så där hotfullt och rusade mot dörren, det gillar jag och Linnea.
Utanför står en man, en som påminner lite om Sid i ice age. Han presenterar sig och det visar sig att han kommer ifrån hyresgästbolaget, det heter så va?
Killen står vid dörren och vi står bestämt mitt emot honom, vi bjuder aldrig in honom. Men endå svamlar killen iväg och börjar prata om saker som inte har ett dugg med det han kom för, ALLS.
Efter MYCKET prat så ger han oss en folder och lämnar oss.

Linnie och jag var nyss och solade och jag lyssnade på min idol Tina Turner, vem vill inte vara som Tina Turner? Hon är ju gud. Det gick mycket prous Mary i mina hörselskadade öron. Jag kom fram till att jag minsann skulle sjunga kareoke och dansa vilt till den låten på Canaria. Att jag är lite mer vuxen än alla andra hindrade mig inte att studsa omkring till Tina Turner på drottninggatan heller.

Vem vill inte vara Tina Turner?
Doing my thing.



Postat av: Philip

Ja, att äta är en lyx få förunnat! >_< Buhu, jättesynd om mig!



What? Har du en vovve? Jag skulle vilja prata med hunden. Be den adda mig på MSN. [email protected]



Jag tror vi skulle ha mycket att prata om.

2008-11-12 @ 19:59:06
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!