Twilight.

Igår så kollade vi på filemn Twilight, jag Linnea, philip och Victoria. Det tråkiga var att det fanns en del irritationsobjekt där inne som vi var tvungna att få tyst på.
Men, jag är mållös som alla andra som kollat på filmen, det är faktiskt helt sjukt. Jag undrar varför ingen introducerat böckerna för mig?! Aja, får skylla mig själv att jag inte håller mig uppdaterad.

I natt så har jag inte sovit mycket alls, lakana har varit sträva mot min hud, Linnea har gnisslat tänder och pratat i sömnen och jag har legat och skakat en aning och frysit. - Mjo idag är jag sjuk, men i morgon FÅR jag omöjligt vara sjuk.




Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-26 @ 19:31:29
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!