Klippning

Nu har jag klippt. Jag klippte som jag ville, efter min vision. Jag trodde han var med på noterna men det var han tydligen inte!! Innan såg det ut som om han glömt att klippa sig, nu är det sjukt snyggt. Han drog den där med " jag vänjer mig om några dagar" Ah suuure Martin! Suure. 
Linnea tog oss på bar gärning inne i sovrummet och sa att bussen går nu, då fick han minsann lägga benen på ryggen och springa iväg. Jag älskar bröstgreppet han tar när han har sådär bråttom. Haha :)

Nu har jag ont i magen tillsammans med Linnea. Inte på grund av ett bröstgrepp utan av en onöjd kund (?)

NI KAN SKRATTA OM NI VILL, HÅNA OSS VI RÖR OSS NI STÅR STILL. så här snygga är vi VARJE kväll!



Postat av: sara para

jag vill ha de där linnet. ge mig? :)

LOVE Yah

2008-11-06 @ 16:04:22
Postat av: sarapara

jo de är du . kan du va med mig någon gång eller sego

2008-11-06 @ 16:43:31
Postat av: Linnéa

Ni ser ut som fan

2008-11-06 @ 17:01:21
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!