wakie wakie,

Jag ska tydligen in och klippa idag igen. Trött är jag och saknar att vara hemma, men att åka in till stan och tjäna pengar ska man ju inte klaga över egentligen!

Tur att det är omöjligt att vakna på fel sida idag;


Philip säger:
Hej min vackraste älva, som dansar av omges av änglastoff! :)
Zabina säger:
Nu får jag tårar i ögonen!
Zabina säger:
Philip, ..är jag en älva på riktigt?
Philip säger:
Du är vackrare än morgonälvan själv och dina kristaller till ögon får stjärnor att skämmas! 

Lite pics från i fredags måste jag lägga upp senare.



Postat av: MAAADI!

JAG SAKNAR DIG!!!!!! <3

2008-11-23 @ 17:44:33

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!