!"#¤%&(&/¤%

OKEJ. mitt internet SUGER. jag har hur många utkast som helst i bloggen som jag inte kunnat publicera. !"#¤%&
Imorgon ska jag sno Linneas mobila och köra med i väntan på vårat bredband!

Jag vågar inte försöka lägga upp bilder... Helgen var iaf skitkul! 

 Idag fick jag veta att jag får tre körlektioner ( jag har inte kört bil sedan olyckan då dåren nästan tog död på min familj), ultimatumet var att på  två gånger ska jag bli säker och på tredje gången ska jag köra på olycksplatsen. Jag tror inte jag kommer klara av att köra på olycksplatsen... ... kanske i närheten på likadana vägar, men inte där.. :(
Jag får också mina efterlängtade glasögon och lite nya saxar och shit.THANX

julmusten kallar :*



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!