frisör

Idag har varit en sån där underbar praktikdag igen!
Jag började halv elva och vid ett var det lunch, min snälla Ellenor bjöd mig på resturang, igen!
Hon är så jävla snäll!

Millan kom efter lunch för att bli klippt och färgad. Nu efter typ 16 år vågade hon göra något! Vi började med lite mörka slingor, som komme bli fler, jag lovar er.!




Bella kom hit efter Millan åkt och ville bli klippt. Hon satt på nålar och hetsade sig över några strån! Jag klippte iaf en "lugg" som inte syns ;) Jo den är skitsnygg
Vi gjorde också världens bästa byte! bytt är bytt och kommar aldrig mer tillbaka
mina bilder på snyggBella vill bara inte in i datorn! :@

Nu ska jag packa tills min Norrköpingsfärd i morgon. pusssssssssss



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!