Hello

God afton kära blogg.

En viss liten Sara ringde mig förrut, eller nej hon skickade sms om att jag skulle ringa som vanligt! :)
Hon är en riktig liten festprisse, en sån som letare efter nya roliga ideér. Just nu planerar hon en stor fest till Höstlovet. Kanske inte borde säga mer ännu?

Imorgon blir det skola för mig, förhoppningsvis. Men först ett viktigt besök hos tandläkaren...
 ...Man påminns verkligen varje dag, varenda minut om olyckan..  Men idag var det på ett bättre vis. MONEY. Min syster får in en bra summa pengar på banken i veckan, ännu ett förskott. Är så glad för hennes skull.


 



Postat av: Sara

I LOVE YOU! <3<3<3 men jag hör inte vad du säger i telefonen! hahaha PUSSPUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2008-10-01 @ 20:04:05
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!