I just don't know what to do with myself

Igår gjorde jag något dumt. Jag använde "jag ska snart ha mens och jag vill ha choklad" så jag gjorde mig en egen chokladröra ( massaalltså massa oboy) med liiite mjölk. Sen ringer pappa och när jag ska ta telefonen och ställa ifrån mig koppen tappar jag den så allt flyger ut över Linneas VITA matta. Jag är så jävla dålig! om det inte försvunnit ska jag lämna in den på kemtvätt.
Pappa och jag ska iaf åka utomlands typ över nyår. Någon som vill följa med?

Idag har jag varit elak och tråkig men samtidigt snäll och bra. Jag valde familjen framför massa vänner och fest.
och jag valde familjen framför en chipskväll med Linnea. Jag har redan ringt henne några gånger och ska göra det snart igen. (för jag hatar inte att vara kär i henne*)






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!