Lenne the guestblogger

Fröken Bibbi har vart väldigt dålig med uppdateringen och har väldigt stor brist på fantasi om ärligheten ska fram.
Nu tänkte jag göra en ändring på det! Eftersom det har vart sån torka här så ska hon få ett straff! Jag ska berätta lite saker om lilla Traneskog ni kanske inte visste om.

Vi börjar med lite basic stuff.
-Zabina har inga lilltånaglar, de är så gott som obefintliga vilket kan anses vara lite onormalt.
-Zabinas tandrötter är väldigt korta vilket kan leda till tandlossning och det mina vänner är ingen vacker syn tror jag.
-Zabinas sångröst är inte en av de bästa jag har hört och hon försökte slippa sången på musiken idag när hon skyllde på sin hals, men jjag tror inte det kan bli mycket värre än det är! Hon sjunger hellre än bra.
-Zabina sover ofta utan lakan i sängen vilket många anser är ohygieniskt och med tanke på hennes urinläckage är det inte så hygieniskt.
-Zabina missbrukar nässpray. Hon blir aggresiv utan den. Medan andra tänker på plånbok och busskort när de packar väskan är det nässprayen som är det ända som betyder något för henne.

Nu går vi över till det lite grövre grejerna... kännsliga läsare varnas
-Zabina är stark feminiskt. Hon är aktiv medlem i feministiskt initiativ och dyrkar Gudrun Schyman, nästan på ett sjukligt sett och hatar alla av det mannliga könet.
-Zabina älskar at plåga kattungar, på alla sätt som går. Hennes favorit är att slänga in dom i micron för att sedan skära av tassarna och slänga in de i frysen tills de dör.
-Hon älskar att sova naken, okej det kanske låter normalt men dom har en tendens att drömma sexuella drömmar och ja, resten kan ni ju luska ut själva.
-Det sista jag tänker dela med mig av är att hon har en fetish för döda män. Som jag sa är hon radikal feminist och går i gång på döda män av den orsaken.


Det här kanske låter som allvarliga saker men det är sånt man vänjer sig vid, man vet hur man ska handska det!
Skenet bedrar. var på din vakt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!