life

Söndagar söndagar.

LinneaHalonen har jobbat idag, hon har också hunnit med att duscha och smörjt in sig så hon luktar gott.
Hon har också hunnit med att vara på en tillställning med hennes vänner fasst hon jobbar. Linnea har också lite loveproblems, det har jag med... ...med mina hundar.
Jag har legat hemma hela helgen, kollat stjärnorna på is MED familjen och chips och dipp. Jag har också gråtit ett antal gånger till min älskade serie one tree hill, jag har inte duschat i helgen, än ( jag ska om typ tio minuter). Jag har inget jobb. och det jag lever på nu är coca cola och en chokladkaka med daim i.

Jag får mina dagar jag med : ) Jag ser ljust på framtiden! Den kommer bli underbar!

Life here I come!



Jag har iaf gått en höstprommis med min prins idag.





Postat av: Choon

Ge mig ! :)

2008-10-08 @ 23:38:26
URL: http://choonakrawi.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!