mörk choklad

Linnea sitter framför mig på golvet på en kinakudde.
Hon är berädd att bli masserad av mig nu, Men jag är halvt handikappad för jag har skurit ett litetlitetlitet sår i fingertoppen och det är skitäckligt så jag blir svimmig av att se det eller när det flärks upp.

Linnea och jag har börjat vår avgiftning idag vi har ätit sallad och ska göra så resten av veckan.
fusket kommer iofs redan på fredag med öl. nice.
Mörk choklad blev min räddning. Det är omöjligt att ha en Zabina i huset som har mens utan choklad. fyfan.

kuklinnea har inte minneskortläsare på hennes dator. NO NEW PICS

halloween är en jävligt bra högtid att klä ut sig på.










Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!