Pika

ååh nu börjar jag bli lugn igen, igår så låg jag efter med mina one tree hill avsnitt jag fick  v ä n t a  på att nästa skulle laddas ner men idag har jag typ 5 till godo! Ska ladda hem resten av säsong 5 och 6 idag sen är jag på samma ställen som alla andra!
Så igår när jag inte hade någon one tree hill och mitt internet segade hela dagen så ville jag spela spel och då kom jag på att jag saknade pokémonspel, på gameboy. Jag satt och spelade jättemycket för några somrar sedan när vi var på väg till öland. Tillochmed jag blev fasst.

Nu ska jag gå och göra skitgod frukost sen ska jag bleka slingor i mottis hår. ..så är det ju jävligt fint väder ute om man skulle våga sig ut i solskenet? 


P . S. 




Postat av: m

pokémon äger

2008-10-19 @ 19:00:04

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!