Shout out louds Lix

I morse klev jag upp 6:00 , bussen gick 7:30, tåget gick 9:00 och vi började skolan klockan 11:00 typ. Med all denna tid så kommer vi ändå försent! Förstår inte hur vi lyckas.

Det fick bli en kort dag iaf, vi tog bussen ner till stan, vilket är två stationer och Lillis fuskade... ...och busschaffören blev skitarg. Jag försökte övertala Lillis om att hoppa av och springa men hon fick panik och man fick höra den där "lillis-falsett-panik-rösten". Det blev det en runda på stan med ett skoköp, en runda till polishuset där jag fick vara med och hämta ut Martins pass, och tro mig det var inte vackert..! eller lite, men jag måste ta ner han från molnen han svävar på.

Nu ska jag fixa något att äta till mig och min tjej. Försöka mig på att komma igen med skolan också vore ju något. Jag hade tillexempel min allra första handelslektion idag!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!