SKOLAN, enjoy

Haft en skoldag idag.
M A T T E

Vi började tidigt med matte, jag har inte haft matte på flera veckor och jag bara kände att ångesten  flödade inom mig och den blev värre och värre och det slutade med att jag kröp in i en musik-koma med kooks och modest mouse.
Jag lixom satt och löste uppgifter på facitblad. Jag är så jävla trög. Men ni ska veta att jag är skitbra med rätt lärare, och vilja.
M U S I K

Efter det lättade trycket lite och vi skulle ha musik, vi hade "gitarr-prov" och jag spelade shoreline. Vi skulle också sätta toner. oooh gud. Han sa iaf att jag fanns där, det fanns hopp för mig.
Linnea fick mvg, de pratade alltså betyg, till mig sa han att det fanns hopp.

F R I S Ö R

Så gick vi till vrinnevi i rusket, jag tänkte att vi skulle ha frisör men vi började med mentorstid och den lixom slutade aldrig utan vi hade mentorstid i över en och en halv timme. Vår klass har sådanna problem, men vi är fan jävligt roliga och söta ibland. 32 tjejer, you get it.

Linnea och jag ska laga mat nu, nudelsallad med tonfisk. Sedan ska vi ut och gå.

Jag köpte nya brills idag. Ett par av dom ehehee. Köpte två.



Postat av: linnea

lagade VI mat? Jag lagade mat, dessutom är jag snygg i bakgrunden på bilden!

2008-10-16 @ 18:49:07
URL: http://lhalonen.blogg.se/
Postat av: Sara

snygg glajjer.

2008-10-16 @ 21:10:30
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!