The sun and the rose.

Torsdag (lördag) Jag sov hos Lix igår , och när jag skulle kolla bussar hem tills idag kollade jag på lördagens sida istället för mån-fre. När man har studiedag så här mitt i veckan och man inte är van att gå i skolan (för-att-man-är-sju-inte-skolk) så är det lätt att tro att det är helg. Så jag vaknade typ i natt av att jag kom på att det inte var lördagsbuss jag skulle ta idag till Vingåker hahah.

Det var skitmysigt att få träffa Sara lite, Lillis är man van med varje dag i skolan =D
Sara är rolig:
Jag vill att hon ska följa med till Gran canaria i december typ men då säger hon att hon vill till Thailand, då säger jag tre dagar senare att; fan Sara jag har pratat med pappa och vi drar till Thailand! (efter ett himla tjat om hur mycket Sara verkligen äääälskar Thailand), då säger Sara, men alltså jag vill åka till USA......

Hon hittar på massa saker för att slippa åka utomlands med mig eller för att hon inte vågar/vill/får åka utan Martin utomlands. JAG BLIR SÅ GLAD!!!

Nån som vill följa med mig utomlands?




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!