black is black

Ja Linnea har givit bloggandet en till chans nu, hon har börjat skriva i sin blogg: Lhalonen.blogg.se,
Men hon verkar sköta min ganska väl också? två inlägg. Haha
Jag troxade med min dator igår så internet försvann haha, great! Nu funkar det och nedladdningen av one tree hill är igång.

Läkaren ringde mig igår med "den där rösten" Det är obehagligt när de ringer när de sagt att de ska skicka brev. Hon hittade iaf lite skit i blodet och näsan! Så nu äter jag antibiotika. Tur att jag inte åt upp den där penicillinkuren då.........
LinneaHalonen tycker att jag ät töntig som berättar sånt här så jag ska sluta med det.
Nu är jag inte töntig längre. never again

Jag saknar att vara full, gör inte du det lix? och ni andra..






En annan rolig grej vi pratade om igår var begravningar, eller inte rolig... Det var ett samtalsämne som jag gick i gång på iaf. Hur nära ska man stå en person för att gå på personens begravning, alltså i den åldern man är i nu..?
Vi drog några förslag och kom fram oftast till samma svar!

Skulle ni gå på min?




Postat av: Linnéa

Naa det skulle jag nog itne men det skulle nog bli lite tomt om du dog.. i klassen speciellt

2008-10-04 @ 14:17:41
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!