annandagen

Måndagen som egentligen är Söndagen.
Jag tog med mig syrran och Max mot vingåkersån för att meta och fika. Det mesta gick åt skogen faktiskt, men jag kan verkligen inte göra någonting rätt som har någonting med familjen att göra nu för tiden, allt blir fel och alla blir lidande.

Jag plumsade i med foten i ån så Felicia fick ett litet skratt i alla fall, Skadeglädje fungerar alltid.

Nu är jag stressad och hur utmattad som helst, igen. Jag sitter hos Ewa nu och väntar på pappan som kommer snart. Pappan ska få sitta i passagerarsätet  när vi åker mot Vingåker för att hämta Bimba snart.

Lixan och jag när vi grillade, okej, jag testade Picasa och det gick väl sådär i ett första försök!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!