coola_brudar_91

Jag blev rastlös av en halvtimme hemma i Vingåker utan något vettigt att göra så jag tog bussen in till stan (8) (heeh) och handlade diverse grillgrejer och tog Lixan med mig till Djulö för att slå läger för grillning. Där satt vi, trotsade årstiden, på bryggan, lyssnade på parningsrop, och grillade! Nu luktar jag rök och fryser som fan.

värt att nämna är att jag på vägen till Djulö upptäckte i T R Ä S K E T en varelse och hojtade att jag såg en livs levande grävling, Lixan och jag blev fascinerade och tog oss en närmare titt då vi såg att det var en ANDBAK.

Detta mina vänner var under inspelningen i går(bilden) Med tanke på min historia i tv (lilla sportspegeln, svt ( midsommar), REA, Katrineholmskuriren m.m) och att jag klippte roger pontares pappa idag borde göra mig till D-kändis? right? jag har ju halva inne nu... ehehehehehhheh




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!