Halkan

Ett tillägg i mitt beroende är: F I K A.
Jag tjatade med mig Sara ner till fiket nyss, och sedan (tjatade) lurade jag pappa och komma med bilen så jag kunde köra hem mig och Sara. Jag är bra på att tjata med folk!

Idag har jag kört halkan! Fyfan vad skönt att ha den gjord, och mindre skönt att vara 2300:- fattigare!
Jag åkte dit med för höga förväntningar om hur roligt det skulle vara, men det var bara OKEJ.

Nu ska jag ta vägen någonstans, vet inte vart. En del av det roliga, att aldrig veta vart jag ska ta vägen.



Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!