Millan 18 år

Onsdagen.
Idag har Zabelina hängt på körskolan hela dagen. Två körlektioner á 60 minuter har jag hunnit med!

Jag har även hunnit med att påskhandla lite presenter, påskfikat hos Frida och lekt med hennes enorma hund Sisten!
Nu sitter jag här med min dåliga hållning så ryggen värker och väntar på Ewa och min hund som är på vift. Här ska jag hjälpa min halvblinda mormor med lite grejer sen ska det firas Emilia som fyller 18 år idag!!  Jag är stressad och har herpes all over my face känns det som. fanfan, inte snikkt.

Hade inga nya bilder på Millan på datorn här, och tjejen till vänster saknar jag så in i norden!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!