Påskägg

Jag måste tala om vad som Zabelina fick i påskägget av sin far Claes bäver Anders Traneskog. Vi möttes i Torsdags och jag ville bli bjuden på mat och pappa ville ta en öl, till lunch. San Marino blev det. Där satt vi, jag med fläskfilé och pappa med sin halvuppdrucka öl. Pappa slängde upp ett halvstort ägg på bordet och jag öppnar det förväntansfullt och blir mött av ett vitt kaffefilter med 5 tepåsar av grönt teé. (jag hittade även en 500-lapp i kaffefiltret så mina valpögon av besvikelse blev snabbt bortspolade)
Han hade även ett påskägg med till sin vän Snorbjörn som innehöll några kokta ägg och tonfisk.

Eh nu ska jag och Dubbelwewa åka till Willys och inhandla veckans meny!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!