promenix

Jag har faktiskt varit med Max sedan i torsdags förra veckan, Måste slinka in med att jag faktiskt hunnit träffa lite andra people också: Igår firade jag Bella lite t.ex.. : ) Jag har hunnit med att fira påsk med alla jag känner och är 1300kr rikare och ett par jättefina örhängen rikare. Jag har inte hunnit med att duscha och jag har inte hunnit med att vara nyttig, men jag har hunnit med att bli älskad och älska. OCH Idag fyller SARA 18 år OCH BELLA 18 år! Det är inte klokt vad stora alla är nu!

Idag har jag varit ute nästan hela dagen med Max familj, och fyfan vad glad jag är över vädret.











Mysikt at my place







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!