Cus I'm driving one of your cars

Berättade för Linnea om bilen som jag skulle få nyss, en jävla grävling är det och det finns ingen fulare eller sämre bil alltså. Linnea kom då på idén att försöka bota min ångest genom att skicka bilder som skulle vara fulare och sämre än grävlingen, att jag alltså skulle välja grävlingen framför dem. Grejen är den att VAR HAR LIKSOM DE HÄR BILARNA VARIT I HELA MITT LIV? DAMN IT, Skulle inte banga för att köpa allihopa!

PerfektaPERFEKTAsommarbilen att cruisa runt i på festivaler



Perfekta stadsbilen, något liten, men respektingivande



Pefekta badbussen på sommaren, eller åka på en fiskeweekend kanske?



Frän, fränare fränast. Det är jag och han som knarrar med skorna i aristocats, kommer ni ihåg honom i en liknande? När han kidnappar katterna och tappar dom?
Den skulle kanske vara lite kall att pendla med till Norrköping kanske..




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!