Girlygirl

Igår kikade jag och Sara in på min favoritpysselbutik Panduro, där hittade jag lite "pärlor" som fick pryda ett svart tublinne. Jag fick lite inspiration från Agnes top på idol i fredags. VOILA:

 




Nu ska jag sminka mig sen åka raka vägen till Norrköping där det blir julbord med NON, i morgon ska jag på julmys hos Vickanpickan med c.o, det kommer bli superdupermyspys.

PUSSOOOUUUT fellas


Postat av: Kristina

Hej, jag undrar om du har någon aning om vart ifrån Agnes rosa topp är ifrån som hon hade på idol finalen 2009?



Tacksam för svar, kram.

2010-01-23 @ 23:15:02
URL: http://fashionbombs.devote.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!