GOD JÄVLA JUL!

Idag är det Julafton, igår var det inte dan före doppare dan utan det var min fantastiska mormors födelsedag, det firades med middag med bästa och presentöppning, jag, med hjälp av Viktor kunde lägga undan en TV till min Mormor till på lördag, grejt att ha lite kontakter uppe på elgiganten ;)

Sara och jag har bott på varandra och vi vet varje millimeter av varandras handlingar och tankar, men de sista dagarna har vi tjaffsat lite mer än vanligt, vad är inte det bästa då? JO rensa luften! En mer effektiv behandling av irritation finns nu att hämta tyligen= jag drömde att vi bråkade soooom Fan, arga som lokatter var vi och vi bet och slogs! Men vips så var luften rensad, kände så mycket kääärlek till min lilla gumma när jag vaknade!
Testa den, alla ni sambos som inte vill starta ett onödigt tjaffs för att rensa luften, dröm bort det istället!

Nu ska vi snart åka till Vingåker och äta gott och öppna sjuhelvettes mycket paket, andra säger att vi överdriver men jag säger bara Käääärleeeek!


Pusssoout GODGODGODGODJUL



Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

God jul, hoppas du får en trevlig dag! =)

2009-12-24 @ 13:33:28
URL: http://etalvis.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!