Jul

Julafton var faktiskt helt underbar, den firades i Vingåker med familj och avslutades hos min andra familj, Eklund. Vi åt god mat, umgicks och jag fick världens finaste presenter. Jag tror det var över 300 julklappar under granen, helt sjukt. Två feta tomtepåsar fyllda, hela golvet och i alla bokhyllor haha. Jag fick mig en Systemkamera, extern hårddisk, massa massa fint till hemmet, en klocka, armband, kläder m.m.. Sjukt bra JULKLAPPAR OCH SJUKT BRA JULAFTON.
Väl hemma hos Sara blev jag neddrucken av Carina, vi satt och bubblade in i småtimmarna och hade det trevligt, Av familjen Eklund fick jag en SUPERDUPERmysrosa morgonrock, nagellack, prydnader och läppstift. PERFECTO. T A C K alla!





















Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!