Juldagen

Juldagen
Den firades hemma hos Sara med våra grabz Viktor, Simon och David. Kvällar som denna då man bara myser och blir fulla ihop och dansar är kvällar som är roligast och viktigast! Det skulle vi brudar självklart förstöra genom att beställa taxi ner på stan i desperation efter roligheter på typ Lilla, YEEY.
Stan sög rätt hårt så vi tog en pizza och en taxi hem och jag moffade vill jag lova!
Jag fick en uppenbarelse och tog en taxi på efterfest hos Foad, myee trävligt. B R A  K V Ä L L

Grabbzen som inte vill vara med på bild.









Det bjöds upp på dans



världens snyggaste David



Världens stencoola tjej med sin nya Kamera







So long fellas


Postat av: Sara

JÄVLA SNYGGING DU ÄR. VILKEN TUR ATT JAG HAR EN SÅ SNYGG FLICKVÄN.

2009-12-26 @ 18:47:29
URL: http://saraaeklunds.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!