London calling

Det blev minst sagt en crazy weekend, jag har hunnit blivit jättefull, ätit massa skräp, blivit tatuerad, varit i Norrköping, varit på tokiga efterfester och sovit typ fem timmar.

Det märks tydligt idag att det blev lite mycket, toksomnade några timmar efter skolan och jag har fortfarande inte sovit klart, I morgon ska jag sätta i löshår på Frida, jag tror det kommer bli superduperbra jag!

En överraskning fick jag av far min också, en londonsresa med hemkomst dagen före julafton sitter inte helt fel heller, Jag har aldrig varit där och min pappa har aldrig någonsin varit inne i en affär mer än 15 minuter så vi får se hur det går ;) TACKTACKPAPI





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!