London wasn't calling

Hej blöggön.
Nu skulle jag suttit i baren på hotellet och varit halvlullig i världens London, men självklart ska allt som kan gå fel, gå fel en dag jag ska ta mig till London. 8 minuter innan avgång blev pappa nekad att kliva på planet för sitt pass var trasigt, han fick springa till polisstationen och köpa ett nytt, 1000:-, 30 sekunder innan han kommer tillbaka när alla ska gå ombord på planet ropar de ut att flyget är inställt och allt är jätteskumt. Sedan gick det utför för alla plan tydligen, inställt på inställt. K A O S.
Så det blev inget London för mig denna vecka, 300 pund har jag som jag ska leva upp?




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!