night explore

Igår, onZda syndade vi på otten, kanske inte riktigt min stil men det blev en träävlig kväll som slutade så fint i Mallans säng. Ca tre timmar senare klev jag och Mallan upp, lite slitna, lite fulla och skulle bege oss mot Stockholm och saco-mässan som skulle komma att bli den jobbigaste dagen på länge.
Jag surrade in mig på en Katrineholmsbuss när saco-dagen tagit slut, eftermiddagen blev en katastrof med blod och tårar men som snirklade in sig i kvällen och natten som slutade med bra musik, bästa vänner, vattenpipa och en sväng till Kastrullhäxorna. Tur att man så jävla bra vänner när man är trött och depp.

Nu ska jag försöka sova, kliva opp sju i morgon och åka till praktiken!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!