random sunday?

Klockan ringde sju i morse, Sara sussade bredvid mig, hon lät lite ansträngd någonstans i halsen-näsan, stackars sjuka baby. Jag tog tag i mig, klev upp, åkte hem, blandade Oboy och la fram allt och tände ljus i hela lägenheten. Hemmet förvandlades till en hemma-salong för bruden m. tärnor. Jag gjorde min första brud och jag blev helnöjd, det strålade om henne! och nu önskar jag er all lycka! :*







Jag hade fem minuter på mig att slänga på mig något, fixa håret och sminka mig. så gick det.. Frisyren lossnade lite eheh.



OCH JA, jag behöver FAKTISKT en ny kamera!!



Jag och mamma hann med en sväng till Factoryhålan och där hittade jag ett linne från tiger som är så sniikkkt, vi var inne på skidbutiken och jag hittade ett par HEADskidor och ett par skidbyxor som tillhör min jacka jag köpte där förra året, grymt pris, 800 :- - halva priset. Ska flirta med någon som kan köpa skidorna åt mig, dom passar perfekt med min jacka och verkade helsköna.

My music right now, inside me,
Tape song - The kills   11th dimension - Julian Casablancas


Postat av: m

river of breaklights är bättre

2009-12-14 @ 17:44:44

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!