Save me for a day

En helg i Norrköping kan vara ungefär såhär:
Gå på Julbord på Grand Hotel med Salongen, Mye trevligt mye trevligt
Bli anställd!
Tralla med Jenna till Harrys, sova på hennes soffa utan kudde :)
Fredag
Komma hem till Vickan vid halv nio och toksova några timmar i hop.
Kuta runt på stan i jakt på klappar att ge bort den 24:e December till dem jag tycker om
Klippa lite på Salongen
Bära tre ton julklappar ÄNDA HEM TILL VICKAN
Duscha hos VIckan (Tvingad)
Baka Pizza
Välkomna Vännerna med Nybakad Pizza.
Julklappsutdelning och Catfight, Jag vann ett Make Up Store läppglans som var eftertraktat...
Bli Full
Hugo och shaka ass
Shaka ass
shaka ass
Gå hem till Vick och sova, ingen vann "liggtävlingen"
Lördag
Upphämtat av Lenne, McDonalds, Bil hem till Kholm. (kvalletid med Lenne)
Nu ligger jag här med Felicia och hon är uttråkad på mig, vi väntar in Ewa och Sara som kommer med julstämning och pyssel. Idag ska det bakas och pysslas och middag väntar på någon flott resturang i ktown.
Nu blev det ett långt, kort, inlägg. Förlååt!

I morgon bär det av till London!

Julbord, Lena och Jenna!



Uppträdande, tanten från com hem reklamen var med bl.a.



Myspyyys hos vick



Pizza?



Sötbruden



Två sötbrudar, Linnie och Jannas



Min julklapp från NON, Starkglögg och biobiljett! jag som gillar glögg haha! :D




Pussandoooout, Imöra är jag i London!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!