Stockholm

Idag stod det Stockholm på shemat för mig och Sara och shopping för fulla muggar blev det, precis som utlovat.
Jag stapplade bestämt mot Urban typ det första jag gjorde och där hittade jag typ allt, bl.a. min superdupersnygga jacka jag dreglat efter ett par månader, HALF PRICE! 1100:- KATSHIING. Bilder på allt snyggt kanche jag lägger ini möra.

Nu ligger jag i MIN säng för omväxlingens skull ihop med Sara, hon ligger med ansiktsmask och jag ligger med mina nyårslöften. Ångest kryper på denna månad, efter en vldigt Onoga uträkning så har det nog "gått åt" över 15000 denna månad.. Nu har jag satt ett shoppingtak fram till Thailandsresan...


I morgon ska jag till Salongen och jobba lite, bland annat ska vi göra Sara nyårsfin : )






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!