Vingåker

Idag skulle vi ta bilen till Vingåker och vad gör bilen? Den fryser igen. Vi hällde varmvatten, sparkade, grät slog biljäveln och inget fungerade, tillslut kom en biffig granne och tröck upp dörrfan!
Vi tog oss till Vingåker, Jag, Madde och Ewa pinades i den förbannat stora Grävlingen. kul.
I vingåker bjöds det på lite julmat och den sista julkänslan, jag klippte lugg på Madde och damn it vad snygg hon blev.

Jag och min kamera älskar typ varje minut nu så ni får stå ut med lite försök till bra bilder ett tag, är ju superdupernybörjare!





Vårat NYA kök : )



Ella = Halvtrött?



Madi och Klara





Imöra ska jag och Sars till STHLM och shoppa loss HELL YEA


Pussout pussys



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!