weekend wars

Det har än så länge varit en hård helg mint sagt! Igår blev det fest för fulla muggar, efterfest hos Foad som slutade vid fem i morse, men förbannat kul har vi. I morse vaknade jag och mådde värre än vad jag förtjänade.. Efter en frukost med cola och smörgåstårta så hämtade vi Tha gang och åkte till Dennis som tatuerade mig, fyfaaan vad fint det blev, ska lägga till lite mer grejer men hos en annan tatuerare!

Idag fyller Lix år, presenter ska ges och alkohol ska förtäras under kvällen sen ska jag till Norrköping och shakaa ass och förhoppningsvis avslutar vi hos Fuffo med efterfest!

PUSSSANDOUT















Postat av: sandra

vad fint ! :) det var dennis som gjorde min i nacken med :)

2009-12-06 @ 00:17:08
URL: http://sandrasundqvist.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!