åre

Nu är jag hemma, för ovanlighetens skull. Jag packar det sista och mamma ligger i sängen och skrattar åt hur jag snubblar runt över allt på mitt rum i mitt nervösa jag.
Ett exempel på hur trög min såkallade pappa är: Jag fick ett kort igår i alla hjärtansdagpresent (med pengar i som han var skyldig mig för hyra) på kortet står det :
OROA DIG INTE FÖR GRÅA HÅR, DET BETYDER BARA...... ...ATT DU KOMMIT UR PUBERTETEN GRATTIS!
- ett kort man ska ge till en 40-taggare på födelsedagen!


Imorgon åker jag och Max till Åre en vecka.
ses då.




Postat av: Sara

Naw! Have fun!

2009-02-15 @ 19:24:17
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!