brainstorm

Sittligger hos Lillix. Jag är himla förkyld och det har runnit här och var hela dagen. Speciellt i det vänstra ögat, vilket blev värre efter att jag gick in i ett jävla klädställ på Gina tricot med hela näsan och ögat. Lite pinsamt kanske.
Marias man Jonas lagade mitt P på mitt tangentbord bara sådär. Det som vi pulade med så himla läääänge.(!!)
Imorgon är det en friskaredå detta ska uträttas: hämta skidor, bli botad, mysa och mysamysamysa.

Mitt hjerdta och jag ska sova gott nu i världens skönaste säng.

Två shyssta brydar i sina bästa dagar



Postat av: cristin

Vilken fin blogg :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig :)

ha det super!

2009-02-12 @ 01:26:34
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Man????

2009-02-15 @ 11:30:26
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!