Dear people.

Kom precis hem från Philips kalas i haga. Philip 20 år idag!!!!!
Eftersom vi inte har åldern inne och det är skola i morgon osv så blev det inge vasa(wasa?) för vår del. På vägen hem ville jag pront ha coca cola men kom fem minuter för sent till mcd, när jag kom hem såg jag att Amanda köpt Ica cola som får duga likväl : *, lovar att köpa ny till'na i morgon. Ah, och jag tror att jag slagit sönder stortån.

Nu ska jag strax tvätta bort sminket men kände för lite Maxwhite i munnen innan sängdags, Munnen blir ren och smakar gott, men inte fully satisfied liksom.







Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-05 @ 11:48:09

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!