freaky tisdag

Jag trodde att jag skulle behöva bjuda på kaffe i morse och själv bli bjuden på gott sällskap av Lillis. Men jag trodde fel för hon dök aldrig upp. Shysst du.
Idag bjöd klassens pmstjejer på två härliga utbrott. Cissi och Moa stod för de högsta tonerna i klassen och tätt där efter kom nog Ronja. Ronja ber alltid om att få "rösta ut" någon ur klassen, kan man göra så? rösta? det gör vi ju om allt annat så, varför inte?

Eftermiddagen bestod utav presentköp, tunikaköp med vick, solning med vick samt en lång promenad med Amanda där vi b.la. uppsökte en djurkyrkogård. Nu på kvällskvirren så har jag druckit kall latte, försökt plugga och varit lite puttinuttig och önskat att mina kuddar luktade gott!

Nå, i morgon kommer du minsann.



Postat av: H

Snygglillis

2009-02-03 @ 23:05:04
Postat av: Linnéa

man ska inte sola så man bränner sig. :P

2009-02-04 @ 17:41:09
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!