Skitdag

Idag har varit en skitdag för mig.
När jag har skitdagar blir jag lättirriterad.
På handelslektionen idag så drog Mats upp en gammal reklambild från kungsgård. -05
Det var på två tjejer med bar överkropp med ryggarna tatuerade av kungsgårdsloggan och något mer. Man såg verkligen BARA ryggarna, man kunde inte ens ana framkroppen. Meningen med bilden var - Kungsgård, ett minne för livet.
Alltså kunskap/minne för livet - precis som en tatuering.
Reklambilden blev dömd för att någon liten nisse skulle anmäla den såklart, den spelade ju på seeex!

grejen är den att massa tjejer i min klass gick igång på det där och tyckte också att bilden var heeeeeelt fel och att det var sjukt att den blev godkänd av rektorn. - lättirriterade tjejen blev/är skitarg och tycker det var en rolig grej (även om bilden var sjukt ful var meningen med den rolig). Så fort en tjej visar minsta lilla hud på en bild spelar det på sex - och det är fel. (#¤%&/) Hade det varit två killar med bar överkropp hade disskussionen sett annurlunda ut.........

Min dag har fortfarande inte blivit speciellt bättre så nu ska jag duscha varmt och tänka på det jag tröstshoppade idag.

Den här trollungen älskar jag och jag önskar att vi kunde trolla och byta plats.



Postat av: ida

vad söt felicia är i håret på bilden :D du som lattjat med saxen förstår jag? ;)

2009-02-25 @ 13:56:24
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: ida

hahaha gulligt, hehe nej jag menar det, oacceptabelt;) hehe ja, de kommer du få göra också, i 3:an när man har bild & form, då ska man göra det, så du kommer också få leka och pyssla :D

2009-02-25 @ 16:57:11
URL: http://plantinida.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!