aktivitetsdag

Aktivitetsdag idag och fest för Philip 20 barre igår. Jag har en hel hög med bilder som bara väntas på att laddas upp!
de flesta ligger väl redan på facebook. Idag var det som sagt aktivitetsdag och vi fick stressa runt i slasken och vi fick göra allt från att klä ut oss till luciatåg på stan till att hoppa från trean i badhuset. men vann v?, nej! Klart treorna vinner, men de har ju körkort. Skyller på det. Kul hade vi i alla fall!
I morgon kommer det bli stressigt för moi, jag ska på hemligt möte, stan, skolan, hämta bimba plus packning, till K-holm, dona och greja, åka hem(?) , träffa Millan och sen..?
Zabelina ska åka skidor i Åre med en snygging.

Så här snygga var vi idag och i går. De två bilderna från idag hamnade visst först och sist!























Postat av: Anonym

Jag saknar en bild på mig, typ när ja sover ;)

2009-02-06 @ 22:19:23
Postat av: Amanda

haha med tanke på kommentaren över, var det någon mer än jag som var lite seg? (A) haha!



och det där med körkort, nu ska vi inte vara såna! ;D ni får hämnas nästa år (A) vandringspokalen var ju så himla fin också.. ;>

2009-02-09 @ 17:34:45
URL: http://amandalindh.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHA, nej det var den faktiskt inte. men det skulle mycket väl kunna vara Tina som luras lite ;D

2009-02-09 @ 21:41:44
URL: http://amandalindh.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!