floo

Zabbe_girl är en sån jävla cool brud, kolla bilden bara. Jag klippte en Guy idag som hade mer krav än madonna på sina barn. Han hade en konvex uppklippt lugg med långt hår uppe på, där bak skulle han nästan ha maskinkort och allra längst ner skulle han ha långt hår. En jävligt ful hockeyfrilla helt enkelt, och inget jag sa skulle få honom att ändra sig, ville inte ens prova liite. 
Jag hade sönder min tangent idag. Haha kolla hundhåret som tränger sig in i datorn. Om jag skulle sova ute en natt skulle jag kunna klappa bort så mycket päls så det räckte till ett bo att sova i. Så mycket fäller hon.





Sleep tight


Postat av: Victoria

Mitt ö är gone med..

2009-02-10 @ 21:48:15

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!