BILDBOMB FRÅN ÅRE

Nu släpper jag en stor bildbomb
Här bodde vi!



Sol, kolla regnbågen..



Max med mami



meter snö






Nödlsningar med för många barn!



Jontes snoppar i bilen!



Skutan!



Skutan, lägg märke till killen i bakrunden!



skutan!



Nån tjej vi träffade.



En snygg kille jag träffade och myste med.



Mitt ute i ingestans där jag och Max höll på att dö.



Bergbana






broåk



Ann-Charlotte!



SnyggMax på skutan då det var TÄÄÄT dimma!



SnyggMax med sin SnyggMiniDator på tåget hem.



Snygg tjej vi såg på tåget och i sthlm



Postat av: Sara

asså vem va den där snygga tjejen ni träffa? fler bilder på henne tack

2009-02-23 @ 22:09:40
URL: http://eklundsara.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!