dagens bravader i ord.

I skolan så bestämde Malin och jag att vi skulle minsann vara med och fixa hår till en kommande visning på palace.
Monkan blev arg och kickade ut oss då vi var lite bråkiga.
Jag solade, gick hem och möttes av en stängd låst dörr. Ingen Amanda, ingen Linnea.
Jag ringde Amanda 500 ggr, när ingen svarade så begav jag mig mot Make up store och de sa att Amanda slutade för över en timma sen.
Jag bestämde mig för att leta reda på henne på stan.
Vid fräcka frökens i linden hör jag: "Zabiiina" och där sitter en oskyldig Amanda med telefonen i jackfickan och fikar med Fredrik. Nysolad, utan smink, röd och ääh sprang jag runt på stan!

Nu ska jag sova och tänka ut hur jag ska få pengar att växa från mina byxfickor.



Postat av: mallan

you and me on palace babe! ;)

2009-01-29 @ 16:42:01

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!