dö ung

Idag skulle jag flänga, (som jag faktiskt gör när jag åker buss,tåg,springer åker bil överallt) till Eskilstuna för att ta med min snygga näsa för en koll. När sminket och fettet var borttaget så tog så snart undersökningen slut innan den ens var påbörjad. En detalj som tydligen spelade en avgörande roll i det hela: Jag var lite förkyld.
Aha, det var tydligen bara att vända och åka tillbaka till Katrineholm för att sedan ta tåget till Norrköping.
Det enda jag fick ut av det här var ännu mer irritation över någon som tror att han kan lägga näsan i blöt efter en lång tid..
Jag fick i och för i sig ut en himla bekväm egentid med en bok och min älskade Ipod, lite muse/the strokes/modest mouse som hör till min fantasivärld jag glider in i när jag läser. Perfekt.

Jag vet inte om ni känner igen er i att när man har lurarna i öronen på högsta volym och man går själv med ett mål framför sig så känner man sig lite extra på något sett, man mår lite bättre och känner sig lite bättre... Så när man går där helt oberoende och snygg så ska man(jag) såklart vingla till och typ vricka foten, SNYGGT!

bigbigbigbignoossiie




Postat av: Anonym

Du hur bäst som helst,

och du är så sjukt söt Zabina.

och jag saknar dig.

och älskar dig massa.

Du är en bästa vän för alltid för mig.



I hope you Know.

2009-01-14 @ 21:07:55

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!