Globen

Jag kommer aldrig till skott med någonting. Jag sitter här framför min dumma dumma dator när jag har en hel hög med plugg, som ska göras NU. Svenska ( två uppgifter), Handel, idrott, Samhäll och Engelska.
Jag vill bara gräva ner mig i sängen och mysa och inte gå upp förren det är vår och jag får höra talgoxarna och se alla buskar och träd blomma.

I morgon klockan nio ska jag sitta på uppdateraknappen för att klicka hem biljetter till TINA TURNER. Den här resan kommer bli en repris av Göteborgsresan med Sagge och Pullan men nu är vi lite större, lite häftigare och lite mer av allt. GREJT.

Underbara Bastanta kvinna! You rock



Postat av: Linnéa

Haha bastant är det ingen tvekan om. Underbar brud!

2009-01-27 @ 21:35:00
URL: http://lillix.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!